سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جعبه کنتور یا هندهول پلی اتیلن

هندهول های پلی اتیلنی با کاربردهای متنوع اعم از جعبه محافظ شیر آلات، جعبه کنتر، جعبه نظارت در خطوط کابلی، جعبه بازدید در خطوط آب، نفت، برق و گاز کاربرد دارد.

هندهول ها به خوبی طراحی شده تا کاهش هزینه در نصب و راه اندازی و همچنین تعمیر و نگهداری آسانتر در آینده را فراهم آورند. پایه این هندهول ها از ساختار پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است تا محوطه ای سفت و سخت و در عین سبک فراهم آورد.

جعبه متر چیست؟

جعبه متر وسیله ای است که برای قرار دادن کنتور برق ساختمان ها استفاده می شود.

جعبه کنتور یا هندهول پلی اتیلن

داخل جعبه متر چیست؟

در جعبه کنتور خانگی تعدادی از اجزای الکتریکی شامل کنتور ، کلید اصلی ، فیوزها و قطع کننده های مدار از جمله RCD وجود دارد که جریان برق به خانه شما را کنترل می کند. درک مقررات مربوط به تاسیسات الکتریکی درون جعبه کنتور و دسترسی به آنها مهم است.

چگونه جعبه متر را روشن می کنید؟

یک سوئیچ یا دسته بزرگ بین نقطه ورودی و کنتور برق مشاهده می کنید. کلید یا دسته در موقعیت خاموش است. سوئیچ را حرکت دهید یا دسته را به حالت روشن برگردانید. این منبع تغذیه را روشن می کند و کنتور شما مصرف برق را ثبت می کند. چگونه جعبه کنتور را روشن می کنید؟

یک سوئیچ یا دسته بزرگ بین نقطه ورودی و کنتور برق مشاهده می کنید. کلید یا دسته در موقعیت خاموش است. سوئیچ را حرکت دهید یا دسته را به حالت روشن برگردانید. این منبع تغذیه را روشن می کند و کنتور شما مصرف برق را ثبت می کند.

 

جعبه سوپاپ چیست؟

جعبه سوپاپ محفظه ای است که برای ایجاد محیطی ایمن برای اجزای تشکیل دهنده سیستم آبیاری طراحی شده است. از آنها در برابر خرابکاری ، عناصر و آسیب های ناشی از ماشین های چمن زنی ، موبرهای رشته ای و غیره محافظت می کند ... برخی از پیمانکاران هنوز شیرهایی را بالای سطح زمین نصب می کنند و معتقدند این یک راه کم هزینه است.

چگونه جعبه شیر را پیدا می کنید؟

از آن آبپاش شروع کنید و سعی کنید دریچه را در همان نزدیکی پیدا کنید. ارزانترین و آسانترین راه برای یافتن دریچه های آبیاری دفن شده ، اغلب کاوش خاک با یک میله نازک ، مانند یک پیچ گوشتی بلند است. غالباً می توانید موقعیت ناصاف شیر آبیاری را تخمین بزنید ، سپس با کاوش زمین یک جعبه شیر دفن شده پیدا کنید.

آیا جعبه شیر بارانی باید آب داشته باشد؟

جعبه شیر شما پر از آب است. ... اگر نمی توانید نشتی مشاهده کنید اما جعبه همچنان با آب پر می شود ، ممکن است آب از آب زیرزمینی وارد شود و شما باید تعیین کنید که منبع آب زیرزمینی چیست. اگر زمین اشباع شود ، پر کردن جعبه نیز ادامه خواهد داشت.

چگونه می توان جعبه شیر بارانی را بالا برد؟

به زبان ساده - شما باید اندازه مناسب جعبه سوپاپ یا جعبه سوپاپ را پیدا کرده و در صورت لزوم آن را از نظر ارتفاع کوتاه کنید. سپس ، در اطراف جعبه قدیمی حفاری خواهید کرد و جعبه جدید را در بالای آن قرار خواهید داد ، به شرطی که در آنجا به خوبی پشتیبانی شده باشد. انجام شد ، شما ارتفاع مورد نیاز را پیدا خواهید کرد.

 

منابع:

https://www.kspcor.com/%d9%87%d9%86%d8%af%d9%87%d9%88%d9%84-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%84%d9%86/

 

http://kspcor.parsiblog.com/